منتدى رساله الفيوم ☻ اللهم أستخدمنا ولا تستبدلنا ☻

أهلاً بكم فى منتدى رساله الفيوم
.. يرجى التسجيل لتتمكن من الأشتراك فى المواضيع..ويرجى بعد الأشتراك تنشيط الأكونت الخاص بك عن طريق فتح الرساله المرسله الى ايميلك

جمعية رسالة مفيش زيها
في الخير والعطاء محدش قدها
مهما بعدنا عنها لازم نرجعلها
والمتطوعين اجمد ما فيها كلها
رسالة الفيوم دلوقتي وقتها

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلاً بكم فى منتدى رساله الفيوم
.. يرجى التسجيل لتتمكن من الأشتراك فى المواضيع..ويرجى بعد الأشتراك تنشيط الأكونت الخاص بك عن طريق فتح الرساله المرسله الى ايميلك

جمعية رسالة مفيش زيها
في الخير والعطاء محدش قدها
مهما بعدنا عنها لازم نرجعلها
والمتطوعين اجمد ما فيها كلها
رسالة الفيوم دلوقتي وقتها

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جمعية رسالة للأعمال الخيرية فرع الفيوم المشهرة برقم 607 بمدرية الشئون الاجتماعية

الله..... الوطن.... رساله
تعرف ايه عن القوافل 444721552
تعرف ايه عن القوافل 711250579
تعرف ايه عن القوافل 694706878
تعرف ايه عن القوافل 194872177
تعرف ايه عن القوافل 877190285
تعرف ايه عن القوافل 623894734
تعرف ايه عن القوافل 754915182
تعرف ايه عن القوافل 843590464
تعرف ايه عن القوافل 569894677
تعرف ايه عن القوافل 126850219
تعرف ايه عن القوافل 332181834

تعرف ايه عن القوافل

دكتور حزين
    دكتور حزين
    Admin

تعرف ايه عن القوافل Empty تعرف ايه عن القوافل

مُساهمة من طرف دكتور حزين الأحد أغسطس 22, 2010 5:18 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

توبيك جديد ولكنه هايكون توبيك غير عادي ... لانه بيتكلم عن حاجة غير عادية ... بيتكلم عن القوافل الخارجية ... السؤال موجه لكل واحد شارك فيها ... فبقت حاجة اساسية في حياته ... ازاي كنت عايش بعيد عن الناس المحتاجين دول ... ازاي كنت بعيد عنهم ولا بسأل عليهم ولا اعرف حاجة عنهم ... ازاي ماكنتش اعرف ان في ناس عايشة بالطريقة دي ... ازاي ماكنتش حاسس ان اد ايه انا في نعمة كبيرة من عند ربنا محتاجة مني اني اشكره واسجدله ليل نهار ... ازاي القوافل غيرتني ... ازاي حسيت بأحاسيس ماحستهاش قبل كده ... ازاي نظرتي للحياة اتغيريت ... ونرجع ونقول : يعني ايه قوافل خارجية ؟ ونرجع ونقول برضه السؤال ده مش احنا اللي هانجاوبه بس لأ ، لازم كل واحد داق حلاوة القوافل وحس احساسها يدخل ويسترجع افكاره وذكرياته .... ونعيش شوية ، معاكي يا قوافل
    Smile
    وخليك فاكر ، الكلمة اللي انت هاتقولها او الاحساس الصادق اللي انت هاتوصفه ، ممكن لو كنت مخلص فيه اوي ، يكون سبب في ان واحد داخل اول مرة الجروب يقراه فايلاقي الحاجة اللي كان بيدور عليها فيحلف ما هو سايب ولا قافلة تانية الا لما يطلعها ، فيبقى ده كله في ميزان حسنتاك
    وان أحدكم ليتكلم بالكلمة من رضوان الله ما يظن أن تبلغ ما بلغت فيكتب الله له بها رضوانه إلى يوم يلقاه ، كما ورد في الحديث الصحيح

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 5:01 am